ملیناملینا، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

پرنسس کوچولوی من ملینا

چند نمونه از زیباترین طراحی های تقویم سال 92 برای کوچولوها

1391/12/22 0:05
نویسنده : مامان جووونش
5,004 بازدید
اشتراک گذاری

کد 1 :

طراحی تقویم سال 92

 

کد 2 :

زیباترین طراحی تقویم 92

 

 http://taghvim2013.persianblog.ir/

بقیه نمونه ها رو لطفا در ادامه مطلب ببینید . . .

 

کد 1 :

طراحی تقویم سال 92

 

کد 2 :

زیباترین طراحی تقویم 92

 

کد 3 :

تقویم کودکانه

 

کد ٤ :

 طراحی تقویم سال 92

 

کد 5 :

 طراحی تقویم سال 92

 

کد 6 :

طراحی تقویم سال 92

 

کد 7 :

طراحی تقویم سال 92

 

کد ٨ :

طراحی تقویم سال 92

 

کد ٩ :

طراحی تقویم سال 92

 

کد ١٠ :

تقویم بچگانه

 

کد ١١ :

زیباترین طراحی تقویم 92

 

کد ١٢ :

طراحی تقویم سال 92

 

کد ١٣ :

تقویم بچگانه

 

 

کد ١٤ :

تقویم کودکانه

 

 

کد ١٥ :

تقویم 92 کودکانه

 

لطفا برای دیدن جدیدترین نمونه های تقویم کودکانه به لینک زیر بروید :

http://taghvim2013.persianblog.ir/

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

ریحانه
24 بهمن 91 14:21
سلام عزیزم.من فرستادم به امیلت میشه چکش کنی


are azizam.reside.montazere taghvime ekhtesasie koochooloot bash
shadi
24 بهمن 91 18:40
age zahmati nist manam mikham.moshakhasto ferrestadam be emailet azizam


ok.montazere khabar bash
م
24 بهمن 91 20:11
منم از اینااا میخوام.خواهش
nina
25 بهمن 91 0:11
only kode 1 & 7
فریبا
25 بهمن 91 14:57
وایییییییییییییییییییییی
خیلی قشنگههههههههههههههههههههههههه
به خصوص که عکس ملینا جونم تو این تقویمه هزار برابر زیبا شده تقویمه
حتما چاپش کن.ای جووووووووووووووووووونم




مرسی عزیزم.کی شه نی نی تو هم بدنیا بیاد براش تقویم طراحی کنم
مامان حلما
25 بهمن 91 15:01
سلام دوست جونم .من خيلي دوست دارم به سلسيقه خودت يك تقويم براي حلما درست كني اگر ميشه در مورد هزينش بهم بگيد.خيلي دوستتو.ن دارم


سلام عزیزم.حتما.دو سه تا عکس از حلما جون بفرست به ایمیلم.اگر جمله ای دوس داری تو تقویم نوشته بشه و یا از مدل خاصی از تقویما خوشتون اومده هم درج کنین.
اگه طراحی های دیگه ایم در زمینه های دیگه خواستی من درخدمتم.
اولین طراحی من برای شما مجانیه عجیجم
من شمارولینک کردم دوس داشتی منولینک کن
noura
26 بهمن 91 1:41
salm golam aksaye ninim resid dastetoon chegad tol mikeshe khanoomi?


سلام عزیزم.به اسم نورا بوده؟اگه به اسم نورا بوده نه!
من به تمام ایمیلایی که تا این لحظه رسیدن جواب دادم.یه چک میل بکن اگه ایمیلی از من نداشتی دوباره بفرست
مادر ایرانی
26 بهمن 91 9:18
من عکس پسرم رو فرستادم
سوال خیاطی داشتی در خدمتم


مرسی عزیزم.
وبلاگ زیبایی داری
نعیمه مامان نورا
26 بهمن 91 20:26
سلام گلم من سه روزی میشه با ایمیل naiemnaiem@ymail.com عکسارو خدمتتون فرستادم کد 7 رو خواسته بودم

بله عزیزم.فک میکنم فایلتونو فرستادم.ایمیلتونو چک کنین
فریبا
27 بهمن 91 16:20




مادر ایرانی
28 بهمن 91 11:28
دوست عزیز عکس پسرم رسید برای تقویم مرد عنکبوتی


چن تا عکس واسه تقویم مرد عنکبوتی رسیده.ایمیلتون رو چک کنین لطفا
بتی
28 بهمن 91 15:51
سلام عزیزم ، همشون قشنگ بودن ، بخصوص کدهای 2 ، 7 ، 10 ، 11، 12


مرسییی
نعیمه
29 بهمن 91 23:51
رسید عزیزم؟


نه عزیزم.بهت ایمیل زدم
نی نی توپولی
1 اسفند 91 15:06
سلام عزیزم کد 4 رو برا پسرم لطفا عکس به ایمیلت میفرستم
پرنیان
2 اسفند 91 12:33
سلام عزیزم ، از تقویم ها بازدید به عمل آمد
همشون قشنگ و عالی بودن . حیف که بچه ندارم که برام طراحی کنی . دوست دارم


مرسی اشالا بزودی مامان بشی
f omid
2 اسفند 91 17:16
سلام عزیزم من چند تا ایمیل زده بودم که کد 8 رو می خواستم جوابمو ندادی

emaileto chek kon khanomi.vasat ferestadam
نعیمه
3 اسفند 91 0:04
عزیزم من چند وقته هر روز چک میکنم ایمیلی واسم نیومده میشه دوباره چک کنین؟کد 7رو خواسته بودم ایمیلم هم اینه
naiemnaiem@ymail.com
منتظرتم گلکم


دوست عزیزم من جن تا ایمیل از طرف شما دریافت کردم ولی هچ کدوم عکسی باهاش نبده.لطف کن و یکباردیگه امتحان کن
f omid
3 اسفند 91 8:12
واقعا ممنونم عزیزم فقط اشتباه نوشته بودم من کد 8 رو می خواستم اکه زحمتی نیست دوباره بزن یه دنیا ممنون


ok.please waite. . . .
مامان آوينا
6 اسفند 91 8:51
سلام عزيزم ملينا جون و وبش خيلي نازن
منم دوست داشتم واسه دخملم تقويم درست كنم كه نشد از طراحي شما خيلي خوشم اومد ممكنه واسه دختر منم طراحي كنيد؟


salam azizam. hatman.
lotfan be tarahiaie jadide ma sari bezanid
http://taghvim2013.persianblog.ir/