ملیناملینا، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

پرنسس کوچولوی من ملینا

نظرات (7)

فریبا
22 بهمن 91 22:30
سلام آجییییییییییییییییییییییی خوشگلم
وای چه وبلاگ خوشگلی واسه عشق خالش درست کردییییییییییییییییییییی
مبارکه مبااااااااااااااارکه.خیلی خیلی قشنگه.دارم عکساشو نگاه میکنم و کیف میکنم.
بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس


mersi azize delam.kei beshe axe ninie to ro ham bezaram.ghorboooooonesh beraaaaam
شهره
23 بهمن 91 0:06
عزیز خیلی قشنگه.میتونی واسه منم طراحی کنی؟


آره عزیز دلم.عکی ولنتاین میخوای دیگه؟
عکس نینیتو بفرست به maryam_salar2005@yahoo.com
مامان سبحان جونی
23 بهمن 91 1:17
سلام خانومی منم تقویم میخوام میشه برام درسسسسسسست کنی راهنماییم هم بکن که باید چه کارکنم ممنون


آره عزیزم.چرا که نه.عکس سبحان جونمو بفرست به maryam_salar2005@yahoo.com
من لینکت کردم دوس داشتی تو هم منو لینک کن
مامان عسل
23 بهمن 91 7:56
سلام واااای چه دختر نازی دارین خوشحال میشم به وبلاگ عسل منم سر بزنید


salam azizam.mashalaaa shomam che dokhtare nazi dari.khoda hefzesh kone.cheghadam khodet khoshsaligheiee.
harchi gashtam jaiee nadidam too weboget nazar bedam
ba ejaze inket mikonam.to ham doos dashti belink
sima
23 بهمن 91 9:33
manam axe valentaine mikham mishe axamo befrestam vasam tarahi koni?


آره عزیزم.عکس نینیتو بفرس به maryam_salar2005@yahoo.com
مامان نورا
23 بهمن 91 13:37
سلام عزیزم وبلاگ قشنگی دارین ماشالله هنری هم که هستین
منم میتونم عکس نورا رو بفرستم؟

آره عزیزم حتما حتما
فيروزه
23 بهمن 91 16:04
عزيزم ولنتاينت مبارك بوسسسسسسس


ولنتاین تو هم مبارک جیییییگر